TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE

 

Condiții de utilizare 

Magazinul online echipamenteortopedice.ro este proprietatea companiei Toda International S.R.L., inregistrată la Registrul Comerțului București sub numarul J40/9266/2005, CIF RO17615477 Operator de Date cu Caracter Personal aechipam_pres999at de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Operarii Datelor cu Caracter Personal, sub numărul 16040/10.03.2010.

Prin intermediul acestui magazin online ne angajăm sa va oferim o experiența de cumpărături plăcută și sigură, sa vă oferim un serviciu promt și corect, să va protejăm intimitatea, să vă oferim informații complete și actualizate.  

Partenerul comercial al clientului persoană juridica sau persoană fizica este compania Toda International, are în proprietate dispozitivele ortopedice prezentate pe site-ul echipamenteortopedice.ro, pe care le vinde către client încasând contravaloarea lor. Aceste bunuri și servicii reprezintă subiectul termenilor și condițiilor prezentate mai jos. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului și pentru achiziția dispozitivelor ortopedice vă rugăm să citiți cu atenție acest capitol, în cazul în care aceste condiții nu corespund cu cerințele dvs. vă rugam sa nu utilizați acest site.

Toda international are dreptul de a efectua modificări ale condițiilor de lucru sau a structurii site-ului sistemeortopedice.ro fară a fi necesara o notificare prealabilă a utilizatorilor în acest sens. 

Disponibilitatea produselor

Dispozitivele medicale prezentate pe site se pot gasi în una din urmatoarele situații:

- in stoc, produsul este în depozit și poate fi achiziționat

- la comanda, produsul nu este pe stoc dar poate fi adus la comanda clientului

- stoc epuizat , produsul nu poate fi achiziționat în acest moment

Toda International va onora toate comenzile produselor in stoc la prețul indicat pe site, comenzile vor fi confirmate telefonic sau pe email, pentru produsele aduse la comandă se va iniția o discuție cu clientul pentru stabilirea termenului de livrare, condiții de livrare, etc. 

Prezentarea produselor

Imaginile și caracteristicile produselor prezentate în site sunt în conformitate cu informațiile primite de la furnizorii dispozitivelor medicale. În mod excepțional pot apărea diferențe minore pe care încercăm să le eliminam rapid, în acest sens este menționat în site ca pozele sunt cu titlu informativ, dar diferențele sunt cel mult de nuanță sau culoare.

Prețuri

Prețurile produselor afișate sunt în Lei, reprezintă prețul final al produselor inclusiv cota de TVA (9% sau 20% funcție de categoria în care se încadrează produsul), sunt valabile la momentul plasării comenzii de către client, nu conțin costurile de curierat către acesta. Prețurile pot suferi modificări fără o notificare prealabilă a utilizatorilor, dar vor rămâne la vechile valori pentru comenzile înregistrate. În cazul expediției produselor către utilizator, contravaloarea achitată de client va conține costul produselor și costul serviciului de curierat, aceste costuri se regăsesc în factura fiscală care însoțeste produsul.

Comanda produselor

Utilizatorul are următoarele posibilități de a comanda un anumit produs:

- comanda telefonică, prin intermediul unui reprezentant de vânzări, acest mod de comandă se poate efectua în timpul programului de lucru afișat la rubrica “Contact”

- comanda prin intermediul email-ului, se poate face oricând, în cel mai scurt timp un reprezentant de vânzări va lua legătura cu utilizatorul

- comanda online, prin accesarea coșului electronic 

În oricare din variante, utilizatorul trebuie sa comunice toate datele necesare facturării produselor.

Comunicarea electronică

 Prin accesarea site-ului echipamenteortopedice.ro, folosirea, vizitarea, compararea produselor, achiziționarea acestora se realizează prin comunicare electronică, aceasta presupune că utilizatorul consimte să primească notificări de la Toda International în modalitatea electronica, inclusiv mesajele de poștă electronica sau mesaje prin intermediul site-ului.

Livrarea produselor

Produsele ortopedice achiziționate pot ajunge la client în duă moduri: prin ridicarea directă de la sediul nostru indicat in site la rubrica “Contact” sau prin expedierea prin intermediul unei firme de curierat național, în acest caz pe lângă costul produselor se va adăuga și costul serviciilor de curierat. Produsele vor fi însoțite de factura fiscală cu toate costurile menționate, certificat de garanție și instrucțiuni de utilizarea. Termenul de livrare este de 24 ore dacă comanda produsului este înregistrată până la ora 12 în cazul orașelor, sau 48-72 ore în cazul comunelor și satelor. Costul transportului este proporțional cu greutatea produselor expediate si cu numarul de colete, indiferent de distanța pana la  adresa indicată de client. Curierul are obligația sa predea coletul intact, sa primească contravaloarea indicata pe colet și sa elibereze o chitanță în acest sens. Curierul nu are obligația și nici calificarea sa monteze sau să facă demonstrații cu dispozitivul ortopedic comandat.

Modalități de plată

Plata cash -  la sediul Toda International sau în sistem ramburs când firma de curierat predă produsul comandat

Plata cu cardul - la sediul Toda International, cu sistemul POS

Plata prin OP - emis în unul din conturile indicate pe factura în baza căreia se efectuează plata

Cu cardul online - se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 Transferul de proprietate

 Dispozitivul ortopedic comandat devine proprietatea clientului în momentul în care acesta achită contravaloarea produsului prin una din modalitățile 

indicate la capitolul “Modalități de plată”

Garanția produselor

Toate produsele comercializate prin intermediul acestui site au garanție pentru vicii de fabricație, uzual aceasta este de 12-24 luni functie de politica comerciala a producatorului. Garantia porneste de la data livrarii produsuluide, termenul de garanție este indicat în pagina de pe site aferentă fiecărui produs si in certificatul de garantie. Acordarea garanției unui produs se va face în baza certificatului de garanție, a bonului fiscal și/sau a facturii fiscale.

 Returul produselor

Conform OU 34/2014 produsele comandate online prin intermediul site-ului sau telefonic se pot returna în maxim 14 zile de la primirea acestora printr-un serviciul de curierat. În acest sens vă rugăm sa descărcați din site „Formular retur” sa îl completați cu datele cerute și sa îl trimiteți către Toda Internațional prin email, fax, curierat. Toate datele necesare expediției se găsesc la rubrica „Contact”

Obligațiile vânzătorului (OU 34/2014, Art.13):

- rambursează toată suma primita pentru produse și transportul acestora, în termen de cel mult 14 zile de la data informării de către consumator referitor la decizia de returnare a produselor.

- sumele menționate sunt rambursate într-un cont bancar indicat de cumpărător. Toate comisioanele privind rambursarea sunt suportate de vânzător

- dacă cumpărătorul a decis sa folosească o alta firma de curierat decât cea utilizata de vânzător, suma rambursata va fi cea a produselor, costul transportului către cumpărător fiind deja achitat de acesta 

- vânzătorul va rambursa sumele datorate cumpărătorului după recepția și verificarea produselor returnate care au făcut obiectul vânzării

Obligațiile cumpărătorului (OU 34/2014, Art.14):

- cumpărătorul anunța vânzătorul în termen de maxim 14 zile de la data primirii produselor decizia sa de returnare a acestora. Descarca de pe site „formular de retur” îl completează cu datele cerute și îl expediază vânzătorului prin poșta electronica, prin fax, sau prin curierat folosind datele de identificare de la rubrica „Contact” din site. Cumpărătorul poate anunța decizia de retur comunicând prin poșta electronica, fax sau curierat poștal printr-o exprimare proprie care sa conțină datele necesare pentru identificarea comenzii și a produselor returnate.

- cumpărătorul returnează produsele în ambalajul inițial și în stare perfectă de funcționare în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării către vânzător a deciziei de returnarea

- consumatorul suporta costurile legate transportul produselor returnate către vânzător.

Exceptări de la dreptul de returnare (OU34/2014, Art.16)

- saltea antiescare, perna antiescare, ansamblu saltea antiescare și compresor, componenta saltea gonflabila nu se poate returna deoarece din punct de vedere medical este interzisă transferarea produselor către o alta persoana după ce au intrat intrat în contact cu un pacient suferind de aceasta afecțiune, partea de compresor se returnează.

Protectia datelor personale, confidențialitate

 Prin interacțiunea cu site-ul echipamenteortopedice.ro prin intermediul formularului de contact, prin email sau crearea unui cont, utilizatorul își dă implicit consimțământul ca datele sale personale sa fie înregistrate de Toda International pentru a fi utilizate în procesul de facturare și expediție a produselor. Site-ul echipamenteortopedice.ro este un site securizat de tip https, comunicarea intre client si site se face criptat. Toda Internațional nu poate fi făcută responsabilă dacă utilizatorul pierde useru și/sau parola periclitând securitatea contului personal deschis pe site. Datele personale sunt stocate pe serverul providerului care oferă găzduire pentru echipamenteortopedice.ro, server securizat informatic.

Incepand cu 25 mai 2018 devine aplicabil Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date ("Regulamentul"). Scopul principal al acestuia este cresterea nivelului de protectie a datelor personale si crearea unui climat de incredere care sa permita fiecarei persoane controlul asupra propriilor date. 

- Ce date personale se prelucreaza?

Datele personale pe care le prelucram sunt: nume si prenume, adresa, numarul de telefon, adresa de email. Aceste date le colectam in momentul in care efectuati o comanda pe site-ul nostru. Datele ne sunt necesare pentru realizarea serviciului pe care il cereti de la firma noastra, respectiv cumpararea unui dispozitiv medical si livrarea acestuia in locatia indicata de dvs., asigurarea garantiei produsului

- Cum prelucram datele dvs personale?

Prelucram datele personale doar pentru scopuri legitime, precum acela de a va furniza produsul de care aveti nevoie. Datele dvs sunt folosite pentru intocmirea facturii fiscale care insoteste dispozitivul medical si pentru serviciul de curierat care va livra produsul cerut la adresa indicata de dvs in comanda efectuata pe site-ul nostru. Prelucrarea datelor personale se intemeiaza intotdeauna fie pe executarea contractului la distanta incheiat cu noi in momentul in care efectuati o comanda pe site si sunteti de acord cu termenele si conditiile acestui serviciu, fie la contactarea dvs ulterioara in vederea asistentei tehnice, pentru rezolvarea unei eventuale neclaritati, reclamatii, etc.

- Cum poti sa administrezi acordurile exprimate?

Pentru a va putea oferi produsul dorit si serviciul de transport al acestuia la adresa indicata in comanda, trebuie sa prelucram datele personale tinand cont de optiunile dvs. Daca doriti sa modificati datele personale sau sa le eliminati puteti intra pe site in contul dvs. si sa efectuati modificarile dorite. Puteti sa ne transmiteti dorintele dvs. la adresa de email office@todainternational.rosau prin corespondenta la adresa Str. Locotenent Aviator Vasile Fuica nr.25, Sector 1, Bucuresti, sau nr. fax +40378109077

 - Comunicarea datelor personale catre alt destinatar

Pentru a va oferi serviciul de transport, inlocuire, depanare produs la/de la adresa dvs., comunicam catre firma de curierat  datele dvs personale: nume, adresa, telefon. Firmele de curierat cu care lucram respecta Regulamentul European 2016/679 privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

- Cat timp prelucram datele personale?

Datele dvs. personale sunt prelucrate (arhivate) pe tot parcursul relatiei noastre contractuale si, dupa finalizarea acesteia, cel putin pe perioada impusa de prevederile legale aplicabile in domeniu respectiv garantia produsului dobandit de dvs

- Care sunt drepturile dvs. si cum le puteti exercita

Pe langa drepturile existente, de la data aplicarii Regulamentului beneficiati de drepturi aditionale. Iata lista completa a drepturilor pe care le aveti:

-      Dreptul la informare– puteti sa solicitati informatii privind activitatile de prelucrare a datelor tale personale;

-      Dreptul la modificare– puteti modifica datele personale inexacte sau le poti completa daca au aparut schimbari in acest sens;

-      Dreptul la stergerea datelor("dreptul de a fi uitat") – puteti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;

-      Dreptul de opozitie– puteti sa va opuneti prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;

-      Dreptul la restrictionarea prelucrarii– puteti sa solicitati restrictionarea prelucrarii in cazul in care contestati exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;

-      Dreptul de a depune plangere- puteti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;

-      Dreptul de retragere a consimtamantului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul dvs., il puteti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;

-      Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: poti cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, iti poti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta si poti contesta decizia

Va puteti exercita aceste drepturi prin simpla transmitere unei solicitari la sediul nostru din Str. Locotenent Aviator Vasile Fuica nr.25, Sector 1, Bucuresti, la numarul de fax +40378109077, sau prin email office@todainternational.ro.

Informatiile complete si permanent actualizate privind prelucrarea datelor personale le puteti gasipe site-ul nostru, click Date personale 

Reclamații, drept aplicabil, litigii

Pentru orice nemulțumire vă rugam sa ne faceți o notificare scrisă fie prin intermediul formularului de contact din site sau pe email-ul office@echipamenteortopedice.ro. Prin folosirea (vizitarea și/sau achiziționarea de produse) site-ului utilizatorul se declară de acord asupra faptului că legislația  româna va guverna  "Condițiile și termenii de utilizare" de mai sus și orice dispută de orice natură apărută între utilizator și compania Toda International. Orice litigiu, de orice natura între client și compania Toda Internațional se va rezolva pe cale amiabilă, în cazul în care acest lucru nu este posibil se va apela instanța competentă în conformitate cu legislația în vigoare.

Declinarea responsabilității

Compania Toda International SRL își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site în scopul comercializării în conformitate cu informațiile primite de la furnizorii dispozitivelor ortopedice. Imaginile de pe site aferente produselor sunt cu titlu de prezentare, produsele efectiv livrate putând diferi ușor de acestea în principal privind culoarea.

Toda International SRL nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor afișate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda, în cazul în care anumite produse nu mai apar în oferta curenta a furnizorului sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsa momentana din stoc, epuizarea ediției, etc). 

Valoarea maximă a obligațiilor companiei Toda International față de orice client în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate o reprezintă valoarea sumele încasate de Toda International SRL de la respectivul client. In cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, societatea Toda International SRL iși rezervă dreptul de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută și de a anula livrarea respectivului produs, dacă livrarea nu s-a efectuat inca si daca clientul, in urma corectării informației de către Toda International, nu mai dorește produsul.

Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii și achiziționarea produselor, clientul acceptă prezentele condiții și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.

Sugestii, comentarii

Orice comentarii și sugestii referitoare la serviciile și/sau produsele noastre sunt binevenite, pot fi transmise pe adresa office@echipamenteortopedice.ro sau pe formularul de contact din site

Va multumim ca ati ales Echipamenteortopedice!
Informatii utile: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, telefon 0800.080.999, site www.anpc.gov.ro